8k+

EXemplare vândute

Secretele Marketingului pe Instagram [GRATUIT]

Învață cum să dezvolți o super comunitate pe Instagram și cum să-ți transformi contul într-o afacere de succes

De ce să citești cartea?

Pentru că am scris singura carte din România care este construită pentru tine dacă vrei să fii influencer, dacă ești make-up artist, dacă ai un magazin online, dacă ai o afacere cu locație fizică… și lista poate continua pentru că în această carte găsești principii și strategii care te vor ridica la următorul nivel pe Instagram, indiferent de nișa ta!

INSTAGRAM ESTE UN MARE MALL VIRTUAL

În care ar trebui să fii și tu prezent

Instagram este atât prezentul cât și viitorul rețelelor de socializare. Dar este mai mult decât atât!

Instagram este cel mai mare Mall Virtual din lume. Este un loc foarte mare și atrăgător, unde milioane de oameni vor să fie văzuți în fiecare zi. Iar la fel ca un MALL, Instagramul adună la un loc toate domeniile și interesele posibile. De la fitness la fashion la cluburi și restaurante.

Toată platforma Instagram a devenit un loc absolut extraordinar pentru companii și influenceri… ca să fie văzuți, să construiască o comunitate de fani și să-și promoveze produsele sau serviciile.

Facebook este pe moarte. Și nu pentru că nu are utilizatori, ci pentru că media de vârstă a acestora este în continuă creștere… și a devenit un loc unde oamenii se ceartă non stop pe tot felul de subiecte politice.

Tinerii sunt pe Instagram, iar numărul acestora este în continuă creștere. Este probabil rețeaua socială cu atmosfera cea mai pozitivă și dar și cea mai atrăgătoare din punct de vedere estetic.

Indiferent care este nișa ta...

Fie că vorbim de cosmetice, suplimente alimentare, programe de fitness, restaurante, cluburi/cafenele, concedii sau haine. Instagram este exact ca un Mall…

Mulți doar se plimbă și privesc în vitrine.

Mulți merg pe Instagram ca să fie văzuți și să impresioneze

Mulți merg acolo ca să cheltuie. Văd ceva într-o vitrină și cumpără

CE VEI GĂSI ÎN CARTE?

Câteva informații din carte

Vei învăța cum să îți construiești o comunitate și o mică afacere afacere în jurul ei

Ce înseamnă să ai și să creezi CONȚINUT valoros care să fie apreciat cu adevărat.
Ce înseamnă să ai și să creezi CONȚINUT valoros care să fie apreciat cu adevărat.
7 metode diferite prin care poți să faci 100 urmăritori în 24 de ore. Scurt și la obiect.
Cum să pui bazele unei comunități puternice și cum să o consolidezi (pentru a o putea monetiza pe termen lung).
Capcana follow-unfollow și de ce este o idee proastă.
Cum să-ți descoperi ”avatarul fanului ideal” și cum să-l folosești pentru a atrage publicul cel mai de calitate.
Cum să faci o promovare plătită pe Instagram, care să-ți aducă cât mai mulți urmăritori.
Ce înseamnă ”un cont eficient” și ce trebuie să faci pentru a crește eficiența contului tău.

Peste 8,000 exemplare vândute

0
Capitole
0
Pagini
Despre autor

Ionuț Țuța

Te salut,
Eu sunt Ionuț Țuța. Sunt antreprenor în primul rând și după, sunt om de marketing… și nu orice fel de marketing ci marketing pe Instagram.

Pasiunea mea pentru marketing și vânzări a început încă din 2013, dar din 2015 am început cu adevărat să practic marketing-ul pe Instagram. Lucram în mare parte gratuit pentru diferite firme din Timișoara. Făceam asta pentru că aveam nevoie de experiență ca să pot transforma această pasiune într-un job full time. Lucru care chiar s-a întâmplat ulterior.

În acest fel am ajuns să lucrez de-a lungul anilor cu oameni pe care-i admir precum Lorand Soares Szasz, Steliano Filip și mulți alții, printre care și foarte multe firme pe diferite nișe. Din experiența mea de până acum, nu prea există nișe care să nu funcționeze pe Instagram. Există doar abordări greșite, care nu aduc rezultate.

De peste 2 ani am început pe calea ”info-prenorială” în care am creat diferite ebook-uri și cursuri video pentru a contribui la dezvoltarea pe Instagram a românilor și a afacerilor din România.

Vreau să-ți mulțumesc și ție pentru că citești această pagină, și vreau să-i mulțumesc în special lui Dumnezeu care m-a ajutat să scriu prima (și singura) carte românească de pe această nișă.

Motto-ul cu care funcționez de peste 5 ani este: ”Cred cu tărie că și noi românii putem avea un instagram de succes, nu doar americanii”. Acest motto este principiul pe care m-am bazat când am scris această carte. Iar feedback-ul primit de până acum îmi spune că am reușit ceea ce mi-am propus – să ajut comunitatea românească de pe Instagram să-și crească paginile din toate punctele de vedere.

Am reușit în doar 252 de pagini să îți prezint principii de bază dar și metode practice prin care să poți dezvolta contul tău de instagram și mai ales să dezvolți o super comunitate pentru afacerea ta sau pentru brandul tău pentru a putea să-ți promovezi produsele sau să promovezi produsele altora prin diverse parteneriate. Acum este momentul să duci munca ta la un nou nivel pe instagram și dacă citești cuvintele astea vreau să-ți zic că nu mai ai nicio scuză să ai urmăritori puțini și inactivi. Îmi doresc ca această carte să te motiveze să pui în aplicare toate informațiile, pentru că mai important decât orice sfat (sau teorie) din carte este să le pui în practică. Pentru că altfel rămâne o altă carte pe care o pui în lista aia de cărți citite, de care uiți la 2-3 săptămâni după ce o termini.

Nu mai încerca să forțezi succesul!

Secretul adevărat e să „go with the flow”

Toată lumea vrea mai mulți urmăritori și mulți apelează la programe de follow-unfollow, followeri fake sau tot felul de strategii care tot ce fac este să distrugă un cont de Instagram pe termen lung.

Ăsta e motivul pentru care am scris această carte – vreau să îți ofer informații despre cum să ai mai mulți urmăritori activi, pe bune și interesați de ceea ce ai tu de oferit.

După cum ziceam mai devreme, Instagram este o rețea socială aspirațională. E o rețea care promovează o atitudine mai relaxată în viață. De aceea mă deranjează cu adevărat când văd sute și mii de conturi care încearcă să forțeze succesul.

Pe Instagram nu poți crește dacă nu înțelegi cu adevărat valorile comunității. Unul dintre ”secretele” din carte este cum să creezi conținut cu adevărat valoros pentru publicul tău țintă.

Acesta este unul dintre subiectele principale din carte, care ocupă cele mai multe pagini.

De fapt care este scopul tău pe Instagram? Să captezi atenția a cât mai mulți oameni, cât mai mult timp.

Atenția aceasta este ceea ce te ajută să ai succes pe termen lung. Și nu-i așa că fără conținut de calitate NU poți să menții atenția publicului tău țintă?

Văd foarte mulți oameni care încearcă să vândă pe Instagram, în mod foarte agresiv, și în mod sigur fără rezultate. Pentru că aceștia încearcă să-și bage produsele pe gâturile publicului, fără a-i seduce mai întâi prin conținut.

Nu poți să faci vânzare non-stop. Nu poți să faci vânzare din prima. Pentru că este cea mai sigură metodă să-ți dezamăgești publicul.

Motivul pentru care am vorbit despre o secvență de vânzare este că vânzarea trebuie să vină treptat. Prin învăluire. Și să vină în timp.

Nu te poți gândi la vânzare înainte să ai un public fidel…

Și deloc întâmplător, această carte te va învăța fundamentele strategice și psihologice de care trebuie să te folosești pentru a-ți construi o comunitate puternică de fani.

fără să îți schimbi abordarea, nu ai cum să ai rezultate diferite.

Dacă nu citești această carte…

Un gând final...

De-a lungul carierei mele, în ultimii 5 ani am lucrat cu sute de branduri și influenceri. Am învățat multe și am înțeles și mai multe.

Sunt 2 mari obstacole în calea succesului pe această platformă.

Primul Obstacol: STRATEGIA

Să faci brand building sau marketing fără o strategie este o pierdere de timp. Văd zilnic zeci de conturi care și-ar dori să crească dar care reușesc să transmită doar confuzie. În momentul în care înțelegi platforma și înțelegi care sunt pașii cei mai importanți de creștere, vei vedea drumul mult mai clar. Doar atunci vei crește cu adevărat. Doar atunci vei intra în ritm!

Al doilea Obstacol: TEAMA

Teama este motivul principal pentru care majoritatea oamenilor nu pot crește pe Instagram. Teama de penibil, teama de eșec, teama de a investi resurse în această platformă. Instagramul este o paltformă fantastic de populară, plină de oameni care de abia așteaptă mai mult conținut și mai multe oferte. Trebuie să o abordezi cu curaj și încredere. Trebuie să crezi în tine și să arăți asta prin tot ce faci. Dar dacă îți găsești curajul și încrederea. Dacă te dedici să te ridici la standardele înalte ale publicului tău, atunci vei vedea ce înseamnă să ai o comunitate puternică în spate, care te susține în FIECARE demers de-al tău. Indiferent dacă ești Influencer sau business.

Fă-ți curaj, găsește-ți încrederea…
și hai să rupem Instagramul în două!

Secretele Marketingului pe Instagram